Wat persoonlijke berichtjes vanaf het vliegveld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Irene N - WaarBenJij.nu Wat persoonlijke berichtjes vanaf het vliegveld - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Irene N - WaarBenJij.nu

Wat persoonlijke berichtjes vanaf het vliegveld

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

09 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hai allemaal!
Hierbij even een inhaalslag wat persoonlijke reacties betreft. Vanaf Auckland Airport, waar ik lekker een nachtje verblijf en waar ze gratis (!) internet hebben. En al ben ik al bijna 2 maanden weg, ik blijf Nederlander!

@ Joke: Ja, inderdaad, alleen zijn KAN hee lekker zijn, maar dan wel als JIJ dat wil en bepaalt en niet als de omstandigheden je daartoe 'dwingen'.

@ Rein: Ik zal zeker genieten van de natuur, volgens mij ben ik daar ook al hard mee bezig... Hoe was de fitness? Afgepeigerd?

@ Es: Nee, kon helaas niet eerder/later in Kaikoura komen/blijven. Vanwege mijn strakke tijdplanning. En de bus die had ik al geboekt en moest wel op tijd in Auckland zijn... Wilde gaan whale/dolphin watchen daar. En ik ga voor je duimen hoor, als je in Sardinie bent! En wanneer ben je eigenlijk klaar met de wedstrijden in Oz? Weet dat je de 20e heengaat (of er bent?) maar niet tot wanneer je bezet bent. Kan ik daar rekening mee houden in mijn planning ;) (ga misschien wel treinen!). En toch gefeliciteerd met je 2e plek. Ik vind het maar goed van je.
En ik wil wel naar Canada hoor!

@ Rob en Netty: Thanx voor jullie lieve oppepberichtje! Lief dat jullie aan me denken. Enne, zo zien jullie nog eens een andere kant van mij ;). En wat raar dat je nu moet betalen voor de begeleider in Badhoevedorp! Beetje een tegenvaller van ze. En die branden, ik heb erover gelezen nadat je me erop had gewezen, maar eerder wist ik het niet. Naja, ik zie het wel als ik in Oz ben...

@ Marije: Helaas waren er dus ook geen leuke mensen (niet echt..) in Kaikoura. En, inderdaad weer een echte Elzingastunt met die sleutels.. Al had mij dat ook kunnen overkomen, moet ik eerlijk toegeven... En wat fijn dat het zo gezellig was in Leeuwarden.

@ Opa en Oma: Gefeliciteerd met uw verjaardag opa!!! En wat een lieve berichtjes sturen jullie!

@ Freezz: Die sleutel, die hangt om je nek toch?? Mag ik hopen tenminste...

@ El: Geweldige antwoorden op mijn 'prangende' vragen.! En hoe was San Francisco nou??? Ben heel erg benieuwd. Enne, ook alvast succes met je tentamen, zal je deze of volgende week wel hebben?? En sorry, maar nee, ik ga niet dat beeldscherm omhelzen hier op t vliegveld... Weet niet hoeveel mensen dat al voor mij hebben gedaan...! (IEEEEH!)

@ mam: Kruiken zijn wel te leen in veel hostels hier in NZ, maar dat hoefde nou ook weer niet. Vind dat ergens toch ook ondingen. Tenzij je ziek bent. ;).

@ Martijn: Heb de site van Milou weer helemaal bekeken, gaaf!

@ papa en Nel: hoe was de vakantie, weer veilig thuis??

@ MFASsers: Hoe was de wisselALV? En meer MFAS nieuws??? Ik blijf een MFASser hoor... :D Wil op de hoogte blijven van AAAAALLLE roddels! En Tes, heb jij je ticket al ns geboekt???

@ Minke: wat vervelend van dat ACgebeuren en de thuiszorg, ik las het op je weblog. Hoop dat het allemaal toch een beetje positief uitpakt. En dat je Shiron uiteraard nog af en toe kunt zien. Als ik weer thuis ben kunnen we samen een keer langs?

Ok, hier laat ik het weer bij! Als je zit te springen om een persoonlijk berichtje, zeg dat dan maar, dan zeg ik de volgende keer OOK wat tegen jou :D.
Dikke kus,
Irene

  • 09 Oktober 2007 - 10:22

    Annemiek:

    Ik wil een berichtje,haha

    He Ireen,
    weet je al welk pakket je wil kiezen?
    En ik ga zeker weten voor jou loten!

    kus

  • 09 Oktober 2007 - 12:19

    Akke En Bennie:

    Hallo Irene .
    Bedankt voor je felicitaatje voor mijn 84 ste verjaardag.was heel gezellig met alle familie ,vrienden en buren.Door alle drukte van het afgelopen weekend is de reactie op jouw mooie verhalen even opgeschort.Het bezoek van de 3 emmetjes en de jouw bekende Friso was heel leuk.Hebben genoten van ons achterkleinkind!!!Later meer Doogggg.OMA en OPA

  • 09 Oktober 2007 - 17:07

    Marlous:

    ik wil altijd een berichtje, ook alle volgende keren. heel hebberig. Ik weet het.
    Kus Lieverd. Je krijgt mail.
    M

  • 09 Oktober 2007 - 18:18

    Esthertje:

    Haai Fuf!
    Euhm,
    Ik vlieg a.s. dinsdagochtend vroeg vanaf Keulen (ga maandagavond naar Koekange, om daar dus dinsdagmorgen om 6.30 uur te vertrekken). Dinsdag, woensdag en donderdag is baanverkenning, trainen. Vrijdag mag ik twee rondes spelen. Spelvorm is onbekend, dus dat wordt nog wat. De mannen mogen vrijdag, zaterdag en zondag spelen. Ik heb het er met Karl over gehad, en we gaan proberen of de dames zondag ook nog een wedstrijd kunnen spelen. En dan maandagochtend om 4uur (JAAA zooooo vroeg!) naar het vliegveld, om pas om half 4 op Eindhoven te landen. Waarom het zo lang duurt? Weet ik het... De heenweg duurt slechts 2 uur vanaf keulen. Phoeuw... Lol.

    Kus!

  • 09 Oktober 2007 - 18:52

    Papa:

    Hi Irene, heb je onze mail van 5 oktober gekregen? Wij zijn vanmorgen vroeg weer thuis gekomen. Het was een heerlijke vakantie. We hebben net weer je laatste 3 mails gelezen en hebben met je te doen! Wel lief dat er zoveel mensen lieve reacties naar je sturen. Nou van ons dan ook eentje. Het antwoord van Elize was wel super!! Hopelijk spreken we elkaar snel, kunnen we even bijpraten en kan ik je even een vaderknuffel door de telefoon sturen. Nu dan alvast per email. Hopelijk gaan al je wensen en plannen in Australie nu wel gewoon door. Heel veel liefs dus van je vader.

  • 10 Oktober 2007 - 09:54

    Minke:

    ja irene, je slaat de spijker op z'n kop: "alleen zijn KAN hee lekker zijn, maar dan wel als JIJ dat wil en bepaalt en niet als de omstandigheden je daartoe 'dwingen'. "
    daar heb ik ook mee te maken. maar ja, keep on smiling; anders willen zelfs die gene die je ziet, je ook nog mijden.
    tja een weblog is er ook om de negatieve dingen te spuien. maar ja, liever zo dan
    klagen in het bijzijn van de gene die je komt opzoeken.

  • 11 Oktober 2007 - 15:56

    Linda:

    hey ireen!!!bedankt voor je kaartje!!dat waren de vogels die we in avifauna hadden gezien toch?dus je gaat biologie doen na je studie;)ik ben weer veilig thuis. wel wennen hoor. en het hele huis is verandert en mn kamer ook, das helemaal raar. ga van de week weer even bijlezen met je verhalen, ik loop achter namelijk. heel veel plezier nog!!!
    dikke kus
    linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik wil graag mijn reisdagboeksite gebruiken om iedereen die geinteresseerd is, op de hoogte te houden van mijn reis naar Australie eind augustus. De voorbereidingen, de belevenissen daar en uiteraard mijn terugkomst eind december.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 30650

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2007 - 20 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: