Aangekomen op Singapore airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Irene N - WaarBenJij.nu Aangekomen op Singapore airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Irene N - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Singapore airport

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

20 Augustus 2007 | Singapore, Singapore

Even heeeeel erg kort: Ik sta nu op Singapore Airport gratis te internetten! En ook te chatten met Friso. En omdat ik nog maar 2,5 min heb, laat ik het hierbij! Vanaf Australie mee, maar vluchten tot nu toe zijn dus prima verlopen!
Liefs

  • 20 Augustus 2007 - 10:38

    Eliezj:

    Even heeeeeel erg kort: Ik zit nu in de MFAS-Kamer.. 1e-jaars stromen allemaal binnen. Moest wel continu aan je denken. Gelukkig is alles goed verlopen!! *Opluchting*

    Hele dikke kus!

    Eliezj

  • 20 Augustus 2007 - 10:52

    Freezz:

    Nog een paar uurtjes en dan ben je dr echt!! vond t cool ff te kunnen chatten schat!!

  • 20 Augustus 2007 - 11:21

    Esther:

    Ook heeeeel kort, want zit op mn werk ;).

    Yoehoe! Je bent er bijna! Ik denk steeds aan je, nu ben je daaro ergens... en nu ben je daaro ergens. En als ik straks thuis kom, ben je vast al in Australije!

    Kus, Esther

  • 20 Augustus 2007 - 14:04

    Joke:

    Ook maar even kort, doch welgemeend: heerlijk dat de reis tot nu toe zo voorspoedig verloopt. Fantastische uitvinding, deze communicatie. Wordt vast vervolgd. Tot Brisbane! Gr.v.J.

  • 20 Augustus 2007 - 15:53

    Minke:

    hoi irene,
    koop nu geen "diors" en "prada" hoor, die vind je legio op singapore airport.
    allemaal neppers en ik wil dat je aankomt in australie en niet in de bak in singapore. veel succes!

  • 20 Augustus 2007 - 16:40

    Linda:

    hey
    heel veel plezier!!!!
    kus
    linda

  • 20 Augustus 2007 - 18:02

    Marlous:

    Hoi Lieverd. Ik heb veel aan je gedacht vandaag. Over een paar uurtjes ben je er. Ben zo benieuwd of je al wat mensen hebt ontmoet in het vliegtuig die net als jij zo'n avontuur beginnen.Ik hoop dat Australie je een warm welkom geeft. Dikke knuffel
    M

  • 20 Augustus 2007 - 18:48

    Marina:

    hee, jeetje zeg nu is het al zo ver. jij zit daarzo heel ver weg. ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben. Geniet er van en vanuit het koude kikkerlandje: toitoi en veel plezier. Namens ons drieen een dikke knuffel

  • 21 Augustus 2007 - 06:32

    Marlous:

    Ha Lieverd, heel veel plezier op je eerste dag in Australie.
    Dikke kus
    M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik wil graag mijn reisdagboeksite gebruiken om iedereen die geinteresseerd is, op de hoogte te houden van mijn reis naar Australie eind augustus. De voorbereidingen, de belevenissen daar en uiteraard mijn terugkomst eind december.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 30640

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2007 - 20 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: