Waarom.... - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Irene N - WaarBenJij.nu Waarom.... - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Irene N - WaarBenJij.nu

Waarom....

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

07 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Waarom gaat het regenen als je wil dat de zon schijnt?
Waarom gaat het waaien als jij de walvissen en de dolfijnen wil zien?
Waarom kan een meeuw niet tegen de wind in vliegen?
Waarom kan een boot niet uitvaren als het zo hard waait?
Waarom wordt het tochtje dus gecanceld?
Waarom is er niets te beleven in dit stadje behalve de whale watch?
Waarom ben ik niet gisteren in Kaikoura aangekomen?
Of, waarom ben ik hier niet een dag langer?
Waarom gaat de zon opeens WEL schijnen als je een klein uurtje verder bent?
Waarom loop je eerst met 5 lagen kleding door een wind en regen waar je niet goed van wordt?
En waarom is de terugweg er een waar je onderweg bijna al je kleding uit doet vanwege de warmte en zonneschijn?
Vertel mij dat eens...
Ging dus weer eens niet door. Balen.
Kus!

  • 07 Oktober 2007 - 06:41

    Joke:

    Arme Irene, wat sneu allemaal, ja, op al die waaroms kan ik je helaas geen antwoord geven. Ik weet alleen dat teleurstellingen mee gaan in het leven..........Volgende keer beter, meid, en je motto was toch: na regen komt zonneschijn? Houd je daar maar aan vast, tot betere berichten! Liefs, R en J.

  • 07 Oktober 2007 - 12:08

    Esther:

    Hi fuf!

    Waarom. Je sais pas...
    Waarom wilde je een dag eerder in Kaikoura komen? Zodat dan de tocht wel doorging? En je kan echt geen dagje langer blijven? En welke tocht wilde je dan doen?

    :(.

    Ikke ben ook een beetje verdrietig, maar ook blij: want ben gisteren 2e geworden op het NK Matchplay. Joletta heeft gewonnen. :'(. maar ook :).

    Nu voorbereiden voor Sardinie, volgende week maandagavond al weg! Woehoe!!! (K)

  • 07 Oktober 2007 - 14:39

    Marlous:

    Soms lopen de dingen nu eenmaal niet zoals je verwacht lieverd. Maar dat is juist het avontuur. Anders was er niks aan. Gewoon blijven genieten hoor.
    Daarom krijg je een dikke knuffffff.
    Kus
    M

  • 07 Oktober 2007 - 16:56

    Rob En Netty:

    Irene zo kennen we je helemaal niet zo zielig.Je bent 2 maanden onderweg, je hebt heeel veeel leuke en nare belevenissen gehad maar dat hoord erbij
    maar alles zal je je leven lang onthouden en je zal er nog vaak aan terugdenken en de foto's zullen bewijzen dat je daar ook echt bent geweest de zomer gaat eraan komen waar jij nu bent en wij gaan naar de winter toe,ik denk dat je een beetje een vaste reisgenoot mist, maar je zus komt gauw naat je toe dus dan denk ik komt alles weer goed kop op en ga ervoor om heel veel te genieten wij denken aan je.

    r+n

  • 07 Oktober 2007 - 17:33

    Marije:

    Ha Irene,

    Wat vervelend, Irene. Je had het je gewoon anders voorgesteld. Jammer dat er verder ook niets te doen is, verder ook geen leuke mensen?

    Wij zijn net terug van opa en oma. Het was erg gezellig. De mannen hebben een super dag gehad in de porche. Wel weer een Elzinga stunt uitgehaald door sleutels te vergeten en als maar heen en weer rijden (met auto en trein) tussen Heiloo, Zaandam en Oostzaan. En waren ze het prompt nog een tweede keer vergeten. Ach, Freez vertelt het nog wel. Ze waren hier in ieder geval pas tegen 0.00 uur.

    In Leeuwarden ook heel mooi weer gehad.
    Milou vond het gezellig en kletste veel. Terugweg was minder, huilen en in de file. Geen leuke combi. Volledig uitgeput in bedje gegaan. Wij gaan er zo achteraan denk ik.

    We wensen je beter weer, gezellige mensen en leuke activiteiten toe!

    liefs M, M en M

  • 07 Oktober 2007 - 17:38

    Freezz:

    hoi lieverd! ik zend je een heleboel positieve ionen door heeeeeel hard aan je te denken en de de anti-regen/koudheiddans te doen. Denk dat dat de SLEUTEL is tot deze kwestie!!

    Don't worry, Stay Happy !! Het komt allemaal goed. Moet nu even mn sleutel zoeken...maar ook dat komt goed!

  • 08 Oktober 2007 - 14:59

    Eliezj:

    " Waarom gaat het regenen als je wil dat de zon schijnt?" ---> zodat je extra kan genieten als de zon dan eindelijk wel gaat schijnen!!

    "Waarom gaat het waaien als jij de walvissen en de dolfijnen wil zien?" ---> nou MOET je nog een keertje terug om ze te zien.. Dat is niet zo erg toch??... (nog een keer naar AuS? :P)

    "Waarom kan een meeuw niet tegen de wind in vliegen?" --> dat beest moet gewoon zijn vleugels ff trainen...

    "Waarom kan een boot niet uitvaren als het zo hard waait?" --> omdat je anders heel erg misselijk en zeeziek zou worden: wees blij dat niet bent gaan varen!

    "Waarom wordt het tochtje dus gecanceld?" --> Zodat je dus nog een keer naar Australie moet, met bijvoorbeeld iemand die je heel erg leuk vind! En dan kan je ook nog eens iets doen wat je nog niet hebt gedaan, zodat het voor jullie beiden nieuw is!

    "Waarom is er niets te beleven in dit stadje behalve de whale watch?" ---> Zodat je met alle plezier kan verder trekken als het een week zou regenen

    "Waarom ben ik niet gisteren in Kaikoura aangekomen?" --> omdat je gisteren hele leuke andere dingen aan het doen was!!

    "Of, waarom ben ik hier niet een dag langer?" ---> wat hield je ook alweer tegen???

    "Waarom gaat de zon opeens WEL schijnen als je een klein uurtje verder bent?" ---> hee niet spotten met de zon die zijn best doet om jouw dag toch nog stralend te maken wanneer niet alles volgens plan verloopt!!

    "Waarom loop je eerst met 5 lagen kleding door een wind en regen waar je niet goed van wordt?" ---> ja ireen... Waarom?? Dat snap ik ook niet... Blijf voortaan lekker in je bed liggen!!

    "En waarom is de terugweg er een waar je onderweg bijna al je kleding uit doet vanwege de warmte en zonneschijn?" --> zodat je nog wat bruiner kan worden! :D

    " Vertel mij dat eens..."--> nou heb ik net gedaan!

    "Ging dus weer eens niet door. Balen." --> echt zo balen!?? Of gewoon even een dikke elektronische internetknuffel van je zussie!!!! ' "En omhels dat beeldscherm maar!!!"

    Ik was in San Francisco afgelopen weekend! En het was er heerliJK! morgen uitgebreide mail!

    Hou van jou!
    Kus voor mijn lieve zus!! En nu alleen nog maar denken aan de positieve ionen van Friso!


  • 10 Oktober 2007 - 17:37

    Marina:

    hoi ireen, ik ga mee met wat je zussie schrijft haha, die heeft op iedere vraag een antwoord. hahaha. nou blijf genieten he??@!! daarvoor ging je tenslotte heen.,.. dikke kus vanaf hierzo

    ps lin is gister teruggekomen, dat is heerlijk..... :)

  • 12 Oktober 2007 - 11:42

    Ewald:

    De antwoorden op WAAROM is er slechts een "Daarom" en geweldig dat Eliezj het weet. Blijf gewoon genieten.
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik wil graag mijn reisdagboeksite gebruiken om iedereen die geinteresseerd is, op de hoogte te houden van mijn reis naar Australie eind augustus. De voorbereidingen, de belevenissen daar en uiteraard mijn terugkomst eind december.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 30633

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2007 - 20 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: