Ik hoor weer! :D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Irene N - WaarBenJij.nu Ik hoor weer! :D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Irene N - WaarBenJij.nu

Ik hoor weer! :D

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

12 September 2007 | Australië, Cairns

Hey allemaal,
met nog 4 minuten te gaan op deze computer wil ik alleen even zeggen dat ik weer normaal hoor. Heb wel mn 2e strip A.B. gehaald en vrijdag is de laatste dag en dan ga ik ook nog even naar de dokter die dag, voor ik maandag ga vliegen! Maar ik hoor weer! WOW! Wat kun je dat missen zeg!
De verhalen over Cairns, BBQen op de boulevard, Hartleys en Cape Tribulation volgen nog en waarschijnlijk ook foto's!! Heb gehoord dat er ergens geupload kan worden en internet is 1 dollar daar per uur. Prima!
Dus, tot gauw!
Dikke zoen!

  • 12 September 2007 - 12:56

    Freezz:

    top!!! Ben erg blij voor je :D!!

  • 12 September 2007 - 14:09

    Eliezj:

    Joehoee!! :D

    Nou dat wordt dus fluisteren in het vliegtuig?

    Kussie!

  • 12 September 2007 - 14:34

    AKKe En BENNIE:

    Geweldig1Kun je vast de Oldehove ook weer horen!!Gefeliciteerd!!Hartelijke groeten OMA en OPA en have a good flight>>.

  • 12 September 2007 - 15:12

    R+J:

    Heerlijk voorje! Zal wat fotoruimte voor je inhuren. Ben zeer benieuwd naar je foto's.
    Goede reis naar de overzeese gebiedsdelen.
    Hier alles OK. Liefs en een knuffel uit Westerbork.

  • 12 September 2007 - 18:43

    Linda:

    beter!!!!
    xxx

  • 12 September 2007 - 18:45

    MarijeMilouMartijn:

    Fijn! Hopen dat het echt over is en dat je mag vliegen.. Scheelt weer ;-)

    X van M&M&M

  • 12 September 2007 - 18:46

    Marlous:

    ben ik net weer thuis voor al je verhalen krijg ik een gehaast mini berichtje. Erg hoor! Maar ben blij dat je weer goed kan horen. Liefs en een knuffel.
    M

  • 12 September 2007 - 20:53

    Papa:

    Gelukkig, wat ben ik blij voor je.
    Liefs en dikke kus

  • 13 September 2007 - 11:56

    Netty En Rob:

    Hou Irene, ik(wij) vinden jouw verhalen en belevenissen geweldig we volgen je op de voet zijn we zelf ook een beetje in Australië gelukkig dat je weer hoort,en ik hoop dat ik deze mail kan versturen de vorige is niet gelukt,ik ga het nu proberen met ctrl (om te bewaren zoals je aangeraden hebt) ik weet niet precies hoe dat moet maar dat vraag ik wel aan Judith die is nu met rob patatje eten als ze terugkomen.Heel veel groetjes van ons en we merken het wel weer hoe het verder met je gaat.

  • 13 September 2007 - 15:36

    Esther:

    Joehoe! Ben blij voor je. En wanneer komen die foto's dan??? Just curious... en ik probeer je gek te maken.

    Vandaag ook weer een rare dag zeg! Nu op de CT (gelukkig niet met mij erbij) eenzelfde soort actie als gisteren. dus 20 man in de CT...
    En toen vanmiddag is 5x (ja!!!) de stroom uitgevallen. We konden helemaal niksnadanop meer. En de generator sloeg niet aan. Handig.

    KUS!

  • 14 September 2007 - 18:55

    Marina:

    hee gelukkig maar!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik wil graag mijn reisdagboeksite gebruiken om iedereen die geinteresseerd is, op de hoogte te houden van mijn reis naar Australie eind augustus. De voorbereidingen, de belevenissen daar en uiteraard mijn terugkomst eind december.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 30638

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2007 - 20 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: