Aangekomen in Adelaide! + uitslag loting - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Irene N - WaarBenJij.nu Aangekomen in Adelaide! + uitslag loting - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Irene N - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Adelaide! + uitslag loting

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

26 Oktober 2007 | Australië, Adelaide

Hey allemaal!
Vanmiddag aangekomen in Adelaide, na weer een reis met de Ghan. De avond met het eten met de groep van Uluru was erg gezellig, nog een quiz gedaan, maar we werden laatste. Ook gepoold maar met kleinere ballen dan ik gewend ben (en dus ook kleinere pouches)... Ging niet zo goed dus... Had trouwens mijn memcard nog terug! Lekker geslapen, en vooral de volgende dag uitgeslapen! Een beetje mijn dingetjes geregeld, wat boodschappen gedaan en toen met Michael, een jongen van de States die ook mee was op tour naar het Desert Park gefietst. Beetje een droppie... En traaaaaaaag! Wilde graag om half 4 in het park zijn (eigenlijk ervoor), en door zijn langzame boodschappen doen (en volgens Friso ben IK langzaam... en ik ergerde me kapot) werd het pas 4 uur... GRRRR. Roofvogelshow gemist dus. Maar het fietsen was wel weer erg lekker! Samen gekookt, maiskolven met kip en sperzieboontjes, lekker. Was me ondertussen wel kapot aan het ergeren aan Michael, maar ach, ik wist dat ik m de volgende dag niet meer zou zien! Jippie! Op tijd naar bed, was nog erg moe van de trip. De volgende dag uitgecheckt, opgehaald door de shuttle bus voor de Ghan, en op naar Adelaide. De reis was niet zo boeiend, vooral lang! (en weer dikke voeten...). Heb ook nog de uitslag van mijn loting gehad en ik geloof dat ik wel een goed pakket heb! Voor de mensen die het willen weten schrijf ik dat aan het eind van mijn bericht. Nu dus in Adelaide en ik heb de binnenkomst van het tweede NL team Solar World Challenge gezien! Twente dus. Nuon was vanochtend om half 10 al binnengekomen, heeft Barbara (uit Belgie) wel gezien. Belgie is tweede, ook wel leuk. Wel gek om opeens allemaal NL om je heen te horen... Je bent toch in Australie... Zondag is de prijsuitreiking, dus die kan ik nog zien! Zo even eten, misschien nog even wat drinken met Barbara of een film kijken. En morgen Adelaide verkennen!

Ok Mijn Pakket:
Precoschap AMC 07-01 t/m 21-01
Inleidende week AMC 21-01 t/m 28-01
Dermatologie AMC 28-01 t/m 18-02
Oogheelkunde Waterland 25-02 t/m 17-03
KNO AMC 17-03 t/m 14-04
Interne AMC 21-04 t/m 30-06
Heelkunde Amstelland 21-07 t/m 15-09
Kinder Beverwijk 29-09 t/m 24-11
precoschap 2 AMC 01-12 t/m 08-12
Sociale gnk AMC 08-12 t/m 22-12
Neurologie OLVG 29-12 t/m 09-02
Psychiatrie Mentrum 23-02 t/m 06-04
Verlosk/gynaecologie Flevozkh 13-04 t/m 08-06
Interne (poli) AMC 15-06 t/m 20-07
Heelkunde (poli) MCA 27-07 t/m 31-08
Huisartsgnk AMC 14-09 t/m 19-10.
En dan volgen mijn keuze en oudste co nog, maar die zijn nader in te vullen door ondergetekende...

Veel plezier ermee... :D
Kus!
Irene

  • 26 Oktober 2007 - 08:54

    Joke:

    Hoi Irene, wat leuk dat je wat meekrijgt van het Solar World gebeuren. Ik vertelde je laatst al dat er af en toe wat van te zien is op tv en dat ik naar je had uitgekeken. Wat Michael betreft: er bestaan dus nog tragere winkelaars???? Ik denk dat Friso hier wel om moest lachen. Je hebt een aardige trip gemaakt en ja, daar komen die dikke voeten vast van, hinderlijk. Ik vond het leuk het lijstje van je pakket te bestuderen. Redelijk in de buurt, de ziekenhuizen, wat betekent Mentrum?
    Hier is het goed, saaie, grijze dagen, niks aan. Vanmiddag gaan we de boekwerkjes vergaren: 41 pagina's voor 35 boekjes. Morgen naar de inbinder. Aantallen voor buffet en oranjekoek is doorgegeven, we rekenen in totaal op 36, 37 mensen!(waaronder dus nog een juf en een meester). Ik word wel een beetje zenuwachtig.......maar iedereen heeft er wel zin in, dus dat voelt goed. Veel plezier in Adelaide en tot je volgende bericht. H.gr.v.R en J.

  • 26 Oktober 2007 - 09:50

    Judty:

    Meid,
    voor mijn staat van zijn zie mail :)
    Je bent eindelijk in een plek in australie die ik weet te liggen...
    Spannend die co's volgens mij heb je zeker een goed pakket..
    kus
    ju

  • 26 Oktober 2007 - 10:19

    Freezz:

    dat ziet er goed uit denk ik! wel lekker veel in t amc, das toch goed? Was het trouwens niet snookeren ipv poolen :D Cool dat je nog wat van de solar dinges meekrijgt zat me van de week ook al af te vragen of je daar nog wat van zou zien...ja dus! Ik ga maar ns opruimen en schoonmaken vandaag...moet ook gebeuren :(
    KUS!

  • 26 Oktober 2007 - 10:50

    Papa:

    Hi Irene,
    Zo te zien een mooi pakket toch? Tevreden? AMC en periferie! Heelkunde poli MCA = ALkmaar?
    Ik probeer je dit weekend een grote mail te sturen. En je vergeet onze afspraak niet he? Liefs van je vader.

  • 26 Oktober 2007 - 15:11

    Esther:

    ha!
    Naast zusjes worden we ook (voor even) collega's! :D
    Ik ga me klaarmaken voor vanavond. Ga met Elsje naar The Peking Acrobats in de Rai.
    KUS!

  • 26 Oktober 2007 - 17:14

    Marlous:

    Hoi Meissie,
    mooie berichtjes allemaal. prachtig pakket. En nu maar hopen dat soc gen bij mij zal zijn.Krijg je een kerstpakket. Hahaha.
    Lekker he even wat nederlanders om je heen. Hopelijk spreek ik je morgen.
    Dikke knuffel.
    M

  • 26 Oktober 2007 - 18:44

    Marije:

    Ha ireen,

    Fijn dat je duidelijkheid hebt omtrent je pakket. En met kerst gelukkig nog even rust en bijkomen.
    Hopelijk kom je nu een vlotter type tegen. Stuur je zo wel even een mailtje met nieuwtjes.

    veel plezier verder

  • 27 Oktober 2007 - 16:46

    Minke:

    oei! jij ergert je aan traag. ik BEN traag! met heel mijn hersenen! nog trager is mijn zusje. ik erger mij daar dood aan. ik geloof dat iedereen ergert aan het traag zijn. logisch dat jij dat ook doet

    in beverwijk, mag je daar ook brandwonden bij kinderen behandelen? dat lijkt me gaaf omdat je iemand heeeeel lang behandelt en dan krijg je een band. zeker niet "lopende band"!

    doei! kuzz van minke

  • 28 Oktober 2007 - 11:12

    Sarah:

    Lieve Irene, ik had wel een vermoeden dat je ging reizen maar wat super dat je ook echt bent gegaan!!! Ik ga binnenkort je verhaaltjes even goed lezen als ik wat meer tijd heb... Jammer dat je niet op mijn feestje kan komen maar als je terug bent dan spreken we voordat ik vertrek snel een keer af om heel veel bij te kletsen! Geniet nog maar veel daar! Veel liefs van Saar

  • 28 Oktober 2007 - 13:46

    Akke En Bennie:

    Hai Irene.
    Je hebt al weer heel wat beleefd,Ende twede helft moet nog komen...Leuk datje Belgies kunt praren toch..We zien met belangstelling uit naar je volgende belevenissen.Je studie programma ziet er gevarieerd uit denken wij.Geniet nog maar straks roept de plicht!!!Veel liefs van Oma en Opa A.en B

  • 28 Oktober 2007 - 15:21

    Rob En Netty:

    Hoi Irene, Dat van die solar race hadden wij ook meegekregen en we vroegen ons al af of jij er ook wat van zou zien. Maar je hebt het al gemeld. Wij zijn twee weken terug toen de zon hier nog scheen met de kleinkinderen met de trein naar Zandvoort geweest. Dat vonden ze een belevenis want ze waren nog nooit met de trein geweest. Nu heb ik ze de afgelopen drie dagen weer gehad (herfst vakantie he) en zijn we naar de kermis geweest in Osdorp Bob de Bouwer kwam daar ook geweldig. Jouw pakket lijkt me erg afwisselend en ik denk dat het wel naar je zin is. Je hoeft tenminste niet vaak heel erg ver weg behalve dan het Flevo ziekenhuis. En zoals je vader al reageerde is MCA Alkmaar of Amersfoort of misschien Almelo horen we dat nog. Ik ben nu een beetje jaloers op je lekker in de zon en zomer en wij in een donkerachtig miezerig winderig regenachtig Nederland. Geniet nog maar lekker van alles wat je ziet en beleefd.

    heeeel veeeel groetjes r+n

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik wil graag mijn reisdagboeksite gebruiken om iedereen die geinteresseerd is, op de hoogte te houden van mijn reis naar Australie eind augustus. De voorbereidingen, de belevenissen daar en uiteraard mijn terugkomst eind december.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 30621

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2007 - 20 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: