Foto's geplaatst! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Irene N - WaarBenJij.nu Foto's geplaatst! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Irene N - WaarBenJij.nu

Foto's geplaatst!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

14 September 2007 | Australië, Cairns

Hey allemaal!
Ik weet niet of jullie automatisch een bericht krijgen als ik foto's erop zet, maar goed, ik heb er een stel geplaatst! Ben ongeveer bij Magnetic Island gestopt, want ik ben nu al bijna 2 uur alleen maar aan het foto's editen geweest en die erop zetten. Vind het wel weer genoeg geweest. Wilde jullie eigenlijk ook nog alles vertellen over hier en Cairns en alles eromheen, maar helaas, mijn tijd is bijna op.! Jammer voor jullie :P. Maar jullie kunnen in ieder geval genieten van de foto's! En morgen ga ik hier waarschijnlijk wel weer zitten om mijn verhaal te typen en misschien nog wat foto's erop te zetten! Vind het allang geweldig dat ik hier kan uploaden en het kost wel 2 dollar voor 2 uur. Hoezo goedkoop. :D. Maar goed, ik ga even genieten van de zon en jullie horen van me!
Dikke kus, Irene
PS enne, ik was vanochtend bij de dokter, en onsteking is over, dus IK KAN VLIEGEN MAANDAG! Joepie! Zit nog wel een gat in, dus komende 3 maanden niet onder water (!) en als ik thuis ben even laten checken of het dicht is. En ze zei dat het vrij veel gebeurt.... Kus!

  • 14 September 2007 - 06:21

    Peggy:

    Coole foto's meid!!
    Echt leuk om te ZIEN wat je allemaal mee hebt gemaakt!
    Kus Peggy

  • 14 September 2007 - 08:51

    Minke:

    cooool! die foto's

  • 14 September 2007 - 12:51

    Akke En Bennie:

    Lieve Irene.Fantastisch,Die mooie foto,s Je durft wel met die slang! en wat een mooie natuur,We genieten erg mee enbedankt voor je fijne berichten.Kus van Oma en Opa

  • 14 September 2007 - 15:34

    Annemiek:

    Leuk Leuk foto´s!!!! x

  • 14 September 2007 - 16:13

    Esther:

    ik ga NU kijken Klikkerdeklik!

  • 14 September 2007 - 16:24

    Esther:

    Gekijkt!
    Kewle foto's zeg :D.
    Ben galoers!!!

    Ikke ikke ikke ook!?
    Ik zal straks ook nog ff kijken naar het adresje dat je me gegeven hebt.

    Keep it cool girl. (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik wil graag mijn reisdagboeksite gebruiken om iedereen die geinteresseerd is, op de hoogte te houden van mijn reis naar Australie eind augustus. De voorbereidingen, de belevenissen daar en uiteraard mijn terugkomst eind december.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 30617

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2007 - 20 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: