Vertraging... Dus NIET om half 9 op Schiphol :( - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Irene N - WaarBenJij.nu Vertraging... Dus NIET om half 9 op Schiphol :( - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Irene N - WaarBenJij.nu

Vertraging... Dus NIET om half 9 op Schiphol :(

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

19 December 2007 | Singapore, Singapore

Hai allemaal!

Een berichtje vanaf Singapore Airport, aangezien we een vertraging hebben van 3 uur! En we hadden in Frankfurt 2 uur de tijd om over te stappen... Beetje jammer dus. Maar goed, op Frankfurt weten we meer! Maar waarschijnlijk dus wel wat later thuis, helaas. Mam, Pap en Friso, ik sms jullie erover! Vanaf NL mobiel, Oz mobiel doet het niet meer!

Zal nog even mijn verhaaltje af maken van gisteren en vandaag!
We hebben het al met al vrij druk gehad met ons 'rustige' dagje gisteren. Wel alle 3 de verschillende shows van de Aerial Acrobats gezien, supergaaf! We vielen ook op, want toen we vroegen of ze misschien ook naar Europa kwamen, zei een van die jongens jaa, ik heb jullie vaker gezien... Wel grappig dus.! We zijn niet meer aan de Southbank gaan liggen, het weer was er niet naar en we hadden geen tijd ;). Wel nog een laatste coldrock en Boost gehaald, lekker! Niet meer uiteten geweest, hadden we allebei eigenlijk gewoon geen zin in. Dus weer n broodje Subway, onder de Aerial Acrobats!
Vanochtend stonden we al vroeg te stuiteren.... :). Was om 6 uur al klaarwakker. Dus we waren ook veel te vroeg op het vliegveld, maar zo konden we nog rustig onze btw terugvragen van de schoenen die we hebben gekocht. Ingecheckt, zonder problemen met teveel bagage, maar helaas geen stoel met extra beenruimte. Maar de stoelen waren ruim zat, ik moet het toegeven!
Op Singapore aangekomen bleek dat mijn zakmes nog in mijn tas zat.... hmmm, tas wel door de infrarood geweest etc., maar ze hadden niks gezien! :S. Raar. Dus die maar even op de bus gedaan op het vliegveld, gelukkig kon dat! Daarna zijn we gaan zwemmen en bubbelen, heerlijk! Super toch dat dat kan? We wisten toen al dat we een vertraging hadden van 3 uur, dus alle tijd! Dus heerlijk gezwommen met vliegtuigen op de achtergrond en het lawaai natuurlijk... :). Daarna toch maar even gevraagd hoe het zat met onze vlucht van KLM vanaf Frankfurt, en toen bleek dat we die niet gingen halen... Beetje jammer. Maar goed, op Frankfurt horen we dus meer, en we hebben wel allebei een gratis diner gehad, inclusief drinken. Wel netjes toch? Nu even internetten, tijd doden en over anderhalf uur in het vliegtuig stappen (hier 10 voor 2 snachts, voor ons voelt het als 10 voor 4 smorgens...). We'll see....
Dikke zoen!
Irene

  • 19 December 2007 - 15:59

    Esther:

    Het is een X-ray schat...
    ;-)

    En je laat me 3x de stuipen op het lijf jagen..
    1) zakmes
    2) telefoon kwijt
    3) koffer achterlaten

    Kortom, een dagje airporten met Irene is een hele belevenis!
    Ik hou wel van je hoor, skat!
    Kus

  • 19 December 2007 - 16:09

    Joke:

    O,o, ladies, het zal toch niet, hè? Maar volgens ons komt het best goed, er gaan zoveel vluchten vanaf Frankfurt, don't panic!!!!Maar Friso zal het vast niet leuk vinden, zo'n bericht. En hoe kon dat nou met dat mes??? Moet je me toch eens uitleggen, hoor. Zelf heb ik ooit mijn nagelvijl in de tas laten zitten, oeioei, foute boel! Enfin, zo te lezen hebben jullie aardig kunnen profiteren van de gratis aanbiedingen, terug in Nederland wacht jullie het harde leven: het vriest vandaag de hele dag al in W., dus het is koud en hier geen Cold Rocks om te eten, dus: lijnen, dames! Ik hoop dat de vertraging meevalt en opnieuw: goede reis en tot ziens! Groeten van Rein en Joke.

  • 19 December 2007 - 17:01

    Marlous:

    Hoe zat het ook weer Friso? Zoveel uur en zoveel minuten en een aantal seconden.Maar ik heb ook altijd gezegd, laat ze maar hunkeren die mannen!!het vervelnde is alleen dat ik nu zelf ook hunker om ze weer lekker te kunnen knuffelen.Het is maar goed dat ik de hele dag vrij heb, zonodig ga ik naar Frankfurt!!

  • 19 December 2007 - 20:15

    Freezz:

    Nog maar
    23uur
    15 min
    nee wacht
    nog 18 uur en
    nee
    nog 15 min
    nee
    nog... ??? :s
    Al moet ik naar Frankfurt FIETSEN...!!!
    KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Ik wil graag mijn reisdagboeksite gebruiken om iedereen die geinteresseerd is, op de hoogte te houden van mijn reis naar Australie eind augustus. De voorbereidingen, de belevenissen daar en uiteraard mijn terugkomst eind december.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 30616

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2007 - 20 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: